Távsegítség ÜgyfélKapu Sebbesség Teszt WebMail
Internet Televízió Telefon Sajtó Internet Internet

INTERNET

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS KÖZLEMÉNY(EK)

0 2018.01.01-TŐL HATÁLYOS ÁSZF TÖRZSRÉSZ 2017.12.01-I KÖZLEMÉNY
  1. sz. melléklet - Ügyfélszolgálat és hibabejelentő szolgálat elérhetősége
  2. sz. melléklet - Az Előfizető felszólamlási lehetőségei a Szolgáltatóval való jogvita esetén
  3. sz. melléklet - A szolgáltatás tartalma és minőségi mutatói
  4. sz. melléklet - Előfizetői szolgáltatások és azok díjai, egyéb díjak, költségtérítések, díjmeghatározások
  5. sz. melléklet - Az ISzT által támogatott hálózathasználati irányelvek (AUP - Acceptable Use Policy)
  6. sz. melléklet - A szolgáltató által nyújtott akciós ajánlatok
1 2017.12.15-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2017.11.08-I KÖZLEMÉNY
2 2017.01.01-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2016.11.07-I KÖZLEMÉNY
3 2017.08.16-TÓL HATÁLYOS ÁSZF 2017.07.15-I KÖZLEMÉNY
4 2017.05.15-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2017.04.12-I KÖZLEMÉNY
5 2017.01.01-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2015.12.01-I KÖZLEMÉNY
6 2015.11.02-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2015.10.01-I KÖZLEMÉNY
7 2014.10.10-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2014.09.09-I KÖZLEMÉNY
8 2014.05.16-TÓL HATÁLYOS ÁSZF 2014.04.15-I KÖZLEMÉNY
9 2014.03.16-TÓL HATÁLYOS ÁSZF 2014.01.15-I KÖZLEMÉNY
10 2014.02.01-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2013.12.30-I KÖZLEMÉNY
11 2013.11.01-TŐL HATÁLYOS ÁSZF 2013.09.30-I KÖZLEMÉNY

A fenti dokumentumok megtekintéséhez Adobe Reader szükséges.

Internet   IPTV (Televízió)   VoIP (Telefon)   Kivitelezés
A wyg csoport weboldala Kiskorúak védelme Szerződési feltételek Jogi információk Jogi információk Impresszum

Kezdőlap

Weyland-Yutani Kft.
7633 Pécs, Tüzér út 8.
Postacím: 7602 Pécs, Pf.: 2
Telefonos elérhetőségek:
(06.72)52.67.03 -
(06.72)21.41.61
(06.20)924.61.27 - (06.21)22.33.161

Hibabejelentő:(0620)362.61.43
Fax: (0672)22.33.44
info @ pecs-mikro.hu
    Igénybejelentés
Hibabejelentés
Egyedi ajánlat kérése
  Dokumentumtár
ÁSzF és Közlemények
Segédprogramok
Gyakran ismételt kérdések

Weyland-Yutani csoport  |   2003-2018  Minden jog fenntartva!  |  Utoljára frissítve: 2018. január 01.
A panaszok kezelése az ÁSZF-ben foglaltak szerint történik. Ügyfeleink az ÜgyfélKapu
t is használhatják erre a célra.